رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با ارائه جزییات مهم و دقیق، وام بازنشستگان در سال آینده را معرفی کرد. وام بازنشستگان یکی از تسهیلاتی است که توسط دولت ارائه می‌شود و هر ساله مقداری به مبلغ وام بازنشستگان افزوده می‌شود. بازپرداخت وام بازنشستگان به راحتی و آسانی انجام می‌شود و درصد سود آن بسیار

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر : 1469
وام

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با ارائه جزییات مهم و دقیق، وام بازنشستگان در سال آینده را معرفی کرد. وام بازنشستگان یکی از تسهیلاتی است که توسط دولت ارائه می‌شود و هر ساله مقداری به مبلغ وام بازنشستگان افزوده می‌شود. بازپرداخت وام بازنشستگان به راحتی و آسانی انجام می‌شود و درصد سود آن بسیار کم است. این وام برای دریافت آن نیاز به ضامن ندارد. در ادامه، شما می‌توانید خبر جدیدی درباره وام بازنشستگان را مطالعه کنید.

مبلغ وام بازنشستگان در سال آینده

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران اشاره کرد که :

پیشنهاد افزایش مبلغ وام بازنشستگان تامین اجتماعی در هیئت امنای این سازمان مطرح شده است. وی اظهار داشت که احتمالاً در سال ۱۴۰۳، وام بازنشستگان تأمین اجتماعی افزایش خواهد یافت.

علی دهقان‌کیا، درباره افزایش وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، افزود که این موضوع در هیئت امنای سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر، مبلغ وام پرداختی به بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲۰ میلیون تومان است، اما انتظار می‌رود در سال آینده این مبلغ به بیش از ۳۰ میلیون تومان افزایش یابد. البته، برای تصویب این موضوع نیز نیاز به رسیدن به توافق در هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.