واکنش سفارت روسیه به ادعای سفر جعلی پوتین به تهران توسط رئیس سرویس سازمان اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین: به گزارش خبرآنلاین، سفارت روسیه در تهران در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی خود به اظهارات بی‌مورد سرلشکر آقای بودانوف، رئیس سرویس اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین درباره سفر بدل پوتین به تهران واکنش نشان داد. در این

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 823
سفارت روسیه

واکنش سفارت روسیه به ادعای سفر جعلی پوتین به تهران توسط رئیس سرویس سازمان اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین:

به گزارش خبرآنلاین، سفارت روسیه در تهران در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی خود به اظهارات بی‌مورد سرلشکر آقای بودانوف، رئیس سرویس اطلاعات نظامی وزارت دفاع اوکراین درباره سفر بدل پوتین به تهران واکنش نشان داد.

در این پیام، سفارت روسیه در ایران احتمال می‌دهد که این اظهارات ممکن است توسط بدل آقای بودانوف صورت گرفته باشد و ناشی از ابهامات و سوءتفاهمات باشد.

وصول ولادیمیر پوتین،

رییس جمهور روسیه، به تهران برای شرکت در نشست آستانه در هفته گذشته اتفاق افتاد. در این سفر، وی با مقامات برجسته کشورمان دیدار و مذاکره کرد.

روسیه و ایران در گذشته همکاری‌های متعددی داشته‌اند. در برخی زمینه‌ها، دو کشور همکاری استراتژیک و گسترده‌ای را تجربه کرده‌اند. در زمینهٔ اقتصادی، مواردی مانند همکاری در صنعت نفت و گاز، تجارت دوجانبه، تبادل فناوری و سرمایه‌گذاری‌های مشترک وجود دارد.

علاوه بر این، در زمینهٔ امنیت و سیاست نیز همکاری بین دو کشور صورت گرفته است. در برخی موارد، روسیه و ایران در قضایای منطقه‌ای مشترک همکاری کرده و تلاش‌های مشترکی برای حل بحران‌ها و تسهیل روند صلح صورت داده‌اند.

در هر صورت، همکاری بین دو کشور تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد و ممکن است در طول زمان تغییر کند. برای دریافت اطلاعات به‌روز و کامل‌تر دربارهٔ روابط دوجانبه بین روسیه و ایران، توصیه می‌شود به منابع خبری و منابع دیپلماسی رسمی مراجعه کنید.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.