شرکت فراورده‌های لبنی رامک در یک پیام تبریک، موفقیت تیم فوتسال خود در مسابقات لیگ کارگری ایران را به عنوان نتیجه‌ای از تیمی قوی و هماهنگی بالا توصیف کرد. این پیروزی نشان از تصمیم‌گیری‌های قوی‌تر و تلاش بیشتر در تمامی زمینه‌های فعالیت رامک است که با اراده و پیشروی بیشتر ادامه خواهد یافت. شرکت فراورده‌های

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر : 1284
Ramek Dairy Products Company

شرکت فراورده‌های لبنی رامک در یک پیام تبریک، موفقیت تیم فوتسال خود در مسابقات لیگ کارگری ایران را به عنوان نتیجه‌ای از تیمی قوی و هماهنگی بالا توصیف کرد. این پیروزی نشان از تصمیم‌گیری‌های قوی‌تر و تلاش بیشتر در تمامی زمینه‌های فعالیت رامک است که با اراده و پیشروی بیشتر ادامه خواهد یافت.

شرکت فراورده‌های لبنی رامک در یک پیام تبریک

تیم فوتسال رامک با راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ کارگری کشور، یک دستاورد درخشان در حوزه ورزشی این شرکت به شمار می‌رود. در اینجا، ما تبریک خود را به تمامی کارکنان فراورده‌های لبنی رامک و اعضای تیم فوتسال ارسال می‌کنیم و برای آنها آرزوی کسب جایگاه‌های برتر را داریم.

به گزارش روابط عمومی شرکت فراورده‌های لبنی رامک،

این موفقیت را به تلاش تمامی اعضای تیم فوتسال و حمایت‌های این شرکت نسبت می‌دهد و آن را به عنوان نقطه شروعی برای دستیابی به صعودهای آینده در تمامی مراحل تشخیص می‌دهد.

در پیام آمده است: “صعود پرافتخار تیم فوتسال رامک به مرحله نهایی مسابقات لیگ کارگری کشور و جلو رفتن به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها، نشان از لیاقت و شایستگی شما عزیزان دارد.

این قهرمانی، یک دستاورد بزرگ و فرصتی مناسب برای قدردانی از عزیزانی است که با عشق و علاقه تلاش کرده و با حمایت از سوی هیئت مدیره، مدیرعامل، مدیران و همکاران رامک، و با کار تیمی به این موفقیت باارزش دست یافته‌اند.

ما به خود لازم می‌دانیم این موفقیت بزرگ را به خانواده بزرگ رامک تبریک گفته و از تمامی کارکنان، مربیان و بازیکنان پرتلاش تیم تقدیر کنیم.

از درگاه ایزد منان، آرزوی موفقیت‌های روزافزون شما را داریم.”

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.