بحث رقابتی بین قالیباف و رئیسی طبق گفته حسین کنعانی مقدم: به نظر نمی‌رسد که آقایان قالیباف و رئیسی قصد داشته باشند به صورت حذفی با یکدیگر رقابت کنند. هر دوی آنها به یکدیگر نیاز دارند؛ زیرا دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر بحثی پیش بیاید و نیروهای وابسته به هر

تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر : 989
قالیباف

بحث رقابتی بین قالیباف و رئیسی طبق گفته حسین کنعانی مقدم: به نظر نمی‌رسد که آقایان قالیباف و رئیسی قصد داشته باشند به صورت حذفی با یکدیگر رقابت کنند. هر دوی آنها به یکدیگر نیاز دارند؛ زیرا دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر بحثی پیش بیاید و نیروهای وابسته به هر یک از آنها در رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی به هم دعوا کنند، احتمالاً بیشتر به منظور گرم کردن جو رقابت در اسفندماه است.

درباره پیام سکوت رئیسی در میان ردصلاحیت‌ها، ابطحی می‌گوید: اگر…

در خصوص صادق محصولی و منابع بی‌نهایت ثروت و املاکی که او دارد، جبهه پایداری اظهار می‌کند: ثروت محصولی سرپاست، اما منشأ آن چیست؟

با توجه به بیانات این فعال سیاسی، او اضافه کرد:

به نظر می‌رسد بسیار کم‌اندازه است که جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش‌بینی می‌کنم سه لیست از جریان اصولگرایی خارج شده و در مقابل بقیه لیست‌ها، شاهد رقابت بین شش فهرست در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی معتقد است که قالیباف و رئیسی با ورود به انتخابات مجلس به لیست واحد نخواهند رسید، اما همچنان به دنبال حفظ جایگاه خود هستند. او با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه، اعلام کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، حامیان آقای روحانی (اعتدالی‌ها)، مستقلان و اصلاح‌طلبان اجزای رقابتی آینده را تشکیل می‌دهند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.