با هدف گرامیداشت و خلق یادگاری برای شهدای حمله تروریستی راسک که منجر به استشهاد 11 نفر از نیروهای سرباز وظیفه دلیر و مدافعان امنیت کشور شدند، یک پویش سراسری کاشت نهال به نام آنان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد. در این مراسم، سردار امیری به عنوان فرمانده انتظامی استان همدان،

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 1268
کاشت نهال

با هدف گرامیداشت و خلق یادگاری برای شهدای حمله تروریستی راسک که منجر به استشهاد 11 نفر از نیروهای سرباز وظیفه دلیر و مدافعان امنیت کشور شدند، یک پویش سراسری کاشت نهال به نام آنان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان همدان برگزار شد. در این مراسم، سردار امیری به عنوان فرمانده انتظامی استان همدان، سردار زارعی به عنوان جانشین فرماندهی و معاونین فرماندهی انتظامی، مدیرکل، فرمانده یگان حفاظت و روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل منابع طبیعی، در جمع حاضر بودند. در این مراسم، 11 نهال به یاد شهدای حمله تروریستی راسک کاشته شدند.

کاشت نهال به یاد شهدای راسک

در این مراسم، سردار سلمان امیری به عنوان فرمانده انتظامی استان همدان، به تقدیر از برنامه‌ریزی و اجرای این پویش توسط اداره کل منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: “حفظ یاد و نام شهدا حرکتی بسیار ارزشمند است که با کاشت درختان، ارزش آن دوچندان خواهد شد.”

وی همچنین این حمله تروریستی و فداکاری حافظان امنیت و مرزهای کشور را محکوم کرده و بر لزوم حفظ یاد و نام این عزیزان تأکید کرد. او افزود: “مجموعه فراجا در استان همدان به منظور حفظ منابع طبیعی و توسعه درختکاری، با تمام توان خود به این امر پاسخ خواهد داد و آن را حمایت خواهد کرد.”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.