در نیم فصل دوم، تیم استقلال در تلاش است تا یک تیم قوی بسازد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نکونام لیست خریدهای زمستانی استقلال را به علی خطیر، مدیرعامل، تحویل داده است. در حالی که کادر پزشکی مورد نیاز برای درمان آرتور کوین یامگا، بازیکنی که آسیب دیده‌ای در چشم خود داشت، هنوز تعیین نشده

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر : 1456
استقلال

در نیم فصل دوم، تیم استقلال در تلاش است تا یک تیم قوی بسازد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نکونام لیست خریدهای زمستانی استقلال را به علی خطیر، مدیرعامل، تحویل داده است. در حالی که کادر پزشکی مورد نیاز برای درمان آرتور کوین یامگا، بازیکنی که آسیب دیده‌ای در چشم خود داشت، هنوز تعیین نشده است و سرمربی تیم استقلال درباره بازگشت کامل بینایی این بازیکن تصمیم قطعی نگرفته است، او برای جلوگیری از از دست دادن فرصت‌های باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات، به دنبال جذب یک هافبک راست است.

نقل و انتقالات زمستانی تیم استقلال

از نزدیکان تیم استقلال خبردار شدیم که نکونام، با یک تغییر در لیست خرید بازیکنان مورد نظرش، قصد دارد به زودی جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کند تا هر چه بهتر، تیمش در راه رسیدن به قهرمانی مشکلی نداشته باشد.

سرمربی تیم استقلال می‌داند که بدون حضور آرتور کوین یامگا در سمت راست تیم، مشکلاتی پیش خواهد آمد. به همین دلیل، با بررسی گروه آنالیز تیم استقلال، دو هافبک خوب لیگ برتر و یک بازیکن خارجی را برای سمت راست تیم در نظر گرفته است، تا در صورت امکان، یکی از آنها را جایگزین لیست خرید قبلی تیم استقلال کند.

علاوه بر این، فرشید سمیعی، عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال، در تازه‌ترین اظهارات خود درباره موضوع پنجره بسته و یاریگیری، اعلام کرد: “هم پنجره باز شده و هم اینکه همه بازیکنان مورد نظر لیست نکونام را جذب خواهیم کرد و از این جهت، هیچ نگرانی برای هواداران وجود ندارد.”

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.