تصمیمات مربوط به سرمربیگری تیم ملی والیبال، مورد بحث و بررسی فدراسیون والیبال قرار گرفته است. در طی چند روز آینده، یک سرمربی معروف خارجی به عهده هدایت تیم ملی قرار خواهد گرفت. این موضوع در حقیقت چالش اصلی فدراسیون والیبال بوده است و به نظر می‌رسد این بار بدون نتیجه نخواهد ماند. در پایان

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
کد خبر : 1720
والیبال

تصمیمات مربوط به سرمربیگری تیم ملی والیبال، مورد بحث و بررسی فدراسیون والیبال قرار گرفته است. در طی چند روز آینده، یک سرمربی معروف خارجی به عهده هدایت تیم ملی قرار خواهد گرفت. این موضوع در حقیقت چالش اصلی فدراسیون والیبال بوده است و به نظر می‌رسد این بار بدون نتیجه نخواهد ماند.

در پایان دوره ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شدند و حتی نام سعید معروف هم در میان این گزینه‌ها بود. با تعیین وحید مرادی به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال، او در یک کنفرانس خبری بیان کرد که سعید معروف یکی از دارایی‌های والیبال ایران در سطح جهانی است و باید از ایجاد ضرر به این دارایی جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، با اظهارات مرادی، او به مذاکره با معروف پرداخت تا در صورت عدم توافق با مربیان خارجی، از سابقه‌داران تیم ملی والیبال به عنوان گزینه دوم استفاده شود. اما در شرایط کنونی، شنیده می‌شود که توافقاتی با چند سرمربی معروف خارجی صورت گرفته است و حضور معروف در تیم ملی احتمالاً انکار خواهد شد.

شایعه می‌شود که تا پایان ماه بهمن، فدراسیون والیبال قصد دارد مربی معروف خود را معرفی کند تا بتواند به آرزوی خود، یعنی صعود به المپیک، برسد.

فدراسیون والیبال در طول دوره حضور داورزنی و همچنین در زمان مدیریت مرادی، تمایل قوی به بازگشت معروف به تیم ملی، به عنوان بازیکن یا همکار، داشت. اما هر دو پیشنهاد با پاسخ منفی از سوی او مواجه شد. این چهره برجسته والیبال ایران حاضر است سرمربیگری تیم ملی را بپذیرد ولی هیچ پیشنهادی به جز این مسئولیت را قبول نمی‌کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.