یک متخصص ایرانی در شبکه الکاس معتقد است که تیمی که قصد دارد قهرمان آسیا شود، باید قادر باشد بر هر رقیبی غلبه کند. یکی از فرد های جذاب و مطرح در حال حاضر، لیث نوبری است. او بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است، که به دلیل تسلط بر زبان عربی،

تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 1694
ایران و ژاپن

یک متخصص ایرانی در شبکه الکاس معتقد است که تیمی که قصد دارد قهرمان آسیا شود، باید قادر باشد بر هر رقیبی غلبه کند.

یکی از فرد های جذاب و مطرح در حال حاضر، لیث نوبری است. او بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است، که به دلیل تسلط بر زبان عربی، سال هاست در شبکه الکاس قطر به عنوان کارشناس حضور دارد و همواره به دفاع از عملکرد تیم فوتبال ایران در مقابل تیم های دیگر آسیایی می پردازد. قبل از بازی با قطر، مصاحبه ای کوتاه با نوبری داشتیم که در ادامه می خوانید.

درباره حرکت شنایی عصام الحضری، دروازه بان سابق تیم ملی مصر و مربی دروازه بان های تیم سوریه پس از برد ایران مقابل ژاپن، نوبری گفت: قبل از بازی ایران و ژاپن، او گفت که ژاپن با ۳ یا ۴ گل ایران را شکست می دهد و من هم گفتم اگر ایران باخت، من ۵۰ تا شنا می روم و اگر ژاپن باخت، تو باید ۱۰۰ شنا بروی. در این شرط برنده شدم.

درباره داور کویتی در بازی امروز تیم های ایران و قطر

این کارشناس فوتبال ایران گفت: برای تیمی که قصد دارد قهرمان شود، اهمیتی ندارد که کی داوری می کند یا چند تماشاگر در استادیوم حضور دارند. تیم قهرمان باید درون زمین توانایی خود را نشان دهد. مثال آردن که با کیفیت خوبی کره جنوبی را شکست داد برای این صحبت ها نیاز نبود. تیمی که به دنبال قهرمانی است، باید در زمین عملکرد خوبی داشته باشد.

لیث نوبری درباره حضورش در شبکه الکاس قطر ادامه داد:

به دلیل بازی در تیم ملی و پرسپولیس، علاقه و انگیزه بیشتری به ایران دارم و در برنامه المجلس شبکه الکاس با کارشناسان عرب مختلف بحث می‌کنیم و گاهی به جدال می‌پردازیم؛ زیرا هر فردی تمایل دارد نظر خود را بیان کند و البته همه نظرات به شیوه‌های مختلفی ارائه می‌شود. این برنامه بسیار جذاب است و در سراسر جهان طرفدارانی دارد.

درباره عملکرد امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران، لیث نوبری گفت: من صددرصد با او موافقم، زیرا او یک مربی با تجربه است و سال‌ها در لیگ برتر به عنوان مربی فعالیت داشته است. من کاملاً با حضور یک مربی ایرانی در نیمکت تیم ملی موافقم، زیرا آنها نسبت به یک مربی خارجی شرایط ما را بهتر می‌شناسند.

او درباره امکان قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها اظهار داشت: در زمان آقای کی‌روش، مشکلاتی وجود داشت، هرچند ایشان بسیار زحمت می‌کشیدند. اما در حال حاضر، بازیکنان به میزان تجربه کافی رسیده‌اند و با توجه به اینکه بسیاری از آن‌ها سال‌هاست در خارج از کشور بازی می‌کنند، اکنون بهترین فرصت برای فوتبال ایران است تا در جام ملت‌ها قهرمان آسیا شود.

نوبری در پاسخ به سوال آخر و درباره شرایط کنونی تیم پرسپولیس، گفت: نظری ندارم!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.