دبیر جشنواره‌های هنری مدرسه اعلام کرد که آیین پایانی نهمین دوره این رویداد در روزهای ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه در مرکز حوزه هنری برگزار خواهد شد. او افزود که در این دوره از جشنواره، ۳۹ کشور از سراسر جهان شرکت کرده‌اند امیرحسین اخوین، دبیر جشنواره مدرسه درباره برگزاری آیین پایانی نهمین دوره این جشنواره

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کد خبر : 1917
جشنواره

دبیر جشنواره‌های هنری مدرسه اعلام کرد که آیین پایانی نهمین دوره این رویداد در روزهای ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه در مرکز حوزه هنری برگزار خواهد شد.

او افزود که در این دوره از جشنواره، ۳۹ کشور از سراسر جهان شرکت کرده‌اند

امیرحسین اخوین، دبیر جشنواره مدرسه درباره برگزاری آیین پایانی نهمین دوره این جشنواره در روزهای ۱۶ تا ۱۹ اسفند ماه در محل حوزه هنری انقلاب اسلامی صحبت کرد و اظهار داشت که هدف از برگزاری جشنواره‌های هنری مدرسه، استعدادیابی و پرورش توانایی‌های دانش‌آموزان مستعد در مقاطع متوسطه اول، دوم و هنرستان است و این رقابت‌ها به صورت بین‌المللی با دیگر دانش‌آموزان کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود که افتتاحیه آیین پایانی در روز ۱۶ اسفند ماه برگزار خواهد شد و در این مراسم

جوایز و نشان ویژه برای برگزیدگان جشنواره عکس و گرافیک مدرسه اهدا خواهد شد. بخش عکاسی شامل دسته‌های داستانی، معماری، تبلیغاتی و طبیعت و بخش گرافیک شامل لوگو، پوستر و نقاشی دیجیتال است.

ادامه داده و گفت: اختتامیه آیین پایانی نیز در روز ۱۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد و در این مراسم، برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه اعلام خواهند شد. بخش اصلی این جشنواره شامل دسته‌های داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و آیتم تلویزیونی است و بخش جانبی آن شامل فیلمنامه، پوستر، تیزر فیلم و عکاسی پشت صحنه می‌باشد.

دبیر جشنواره مدرسه اعلام کرد: در این دوره از جشنواره‌های هنری مدرسه، که با موضوع “روایت قهرمانان پیشرفت” برگزار شده است، ۲۶۷۸ مدرسه از ۶۹۸ شهر در ۳۱ استان کشور و در بخش بین‌الملل ۳۹ کشور از سراسر جهان در این رویداد شرکت کرده‌اند. در مجموع، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره ۲۰۲۳۲ اثر بوده است. همچنین، در موضوع ویژه طنز که با همکاری مرکز مطالعات راهبردی ژرفا برگزار شده است، ۳۵۸ اثر در بخش اصلی و ۳۸ اثر در بخش جانبی شرکت کرده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.