در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مسابقه که در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در تاریخ دوم آبان ماه، سه‌شنبه، ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
کد خبر : 943
پرسپولیس

در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مسابقه که در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در تاریخ دوم آبان ماه، سه‌شنبه، ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برای تیم پرسپولیس به اهمیت زیادی می‌انجامد و به احتمال زیاد، تیم قرمزپوشان با استراتژی حمله‌ای وارد این دیدار خواهند شد.

دروازه‌بان؛ علیرضا بیرانوند، آرمان اول پرسپولیس

بدون شک، علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که حضور او در ترکیب پرسپولیس قطعی است. او با تجربه بالا و همراهی با خط دفاعی پرسپولیس نقش مؤثری در کسب امتیاز تیم داشته است. همچنین، بیرانوند در دو بازی اخیر تیم در رقابت‌های آسیا عملکرد بسیار خوبی داشته است و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی در این دیدار نام او را در ترکیب اصلی تیم قرمزپوشان قرار خواهد داد.

دفاع؛ زوج کنعانی‌زادگان و ولسیانی

در این مرحله از رقابت‌ها، تیم پرسپولیس برای خط دفاع خود از زوج مدافعان محمدحسین کنعانی‌رادگان و مرتضی پورعلی‌گنجی استفاده می‌کرد. اما در روزهای گذشته، پورعلی‌گنجی در دیدار دوستانه تیم ملی آسیب دید و اکنون قادر به همراهی با تیمش در لیگ قهرمانان آسیا نیست. به همین دلیل، احتمالاً کادرفنی تیم قرمزپوشان از زوج کنعانی‌زادگان و ولسیانی در خط دفاع میانی استفاده خواهد کرد. همچنین، دانیال اساعیلی‌فر و علی نعمتی به عنوان مدافعان سمت راست و چپ تیم، در دفاع پرسپولیس مشغول خواهند بود.

هافبک‌ها؛ دست یحیی خالی است

به دلیل مصدومیت، تیم پرسپولیس در خط هافبک بازیکنانی همچون میلاد سرلک، وحید امیری و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد. به نظر می‌رسد که کادرفنی تیم در تشکیل خط وسط زمین برای مقابله با استقلال تاجیکستان با مشکل مواجه است. با این حال، نباید فراموش کرد که پرسپولیس یکی از تیم‌های برتر لیگ ایران است و همچنان بازیکنان خوبی در نیمکت ذخیره خود دارد. این مصدومیت‌ها به طور قطع تأثیرگذاری ممکن است، اما در سبک بازی شاگردان گل‌محمدی ممکن است توانمندی تیم را تحت تأثیر قرار ندهد. در هر صورت، انتظار می‌رود مسعود ریگی، سعید صادقی، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی از بازیکنان تیم پرسپولیس در خط هافبک در مقابل استقلال تاجیکستان به میدان بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.