به گزارش شمانیوز، خبرگزاری معتبری، رونالدو، ستاره برجسته فوتبال پرتغالی، به تیم النصر عربستان پیوسته است و در این تیم بازیهای برتری ارائه داده است. براساس گفته‌های خودش، رونالدو قصد دارد در تیم النصر از دنیای فوتبال خداحافظی کند. در دیدار با اخدود در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ عربستان، النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به

تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 1026
رونالدو

به گزارش شمانیوز، خبرگزاری معتبری، رونالدو، ستاره برجسته فوتبال پرتغالی، به تیم النصر عربستان پیوسته است و در این تیم بازیهای برتری ارائه داده است. براساس گفته‌های خودش، رونالدو قصد دارد در تیم النصر از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

در دیدار با اخدود در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ عربستان،

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به پیروزی دست یافت. رونالدو همانند همیشه به عنوان ستاره النصر حضوری برازنده داشت و توانست دو گل به ثمر برساند.

روزنامه سعودی اسپورت با عنوان “وحشت در النصر به دلیل مصدومیت رونالدو” گزارش کرده است که رونالدو در دیدار با اخدود آسیب دیده است و احتمال وجود دارد که در دربی بزرگ ریاض مقابل الهلال حضور نیابد.

در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ عربستان، الهلال و النصر در یک بازی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. البته لازم به ذکر است که النصر قبل از این بازی باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود و این بازی برای النصری‌ها اهمیت چندانی ندارد، به احتمال زیاد بیشتر بازیکنان اصلی در این بازی حاضر نخواهند بود.

رونالدو، یکی از برترین فوتبالیست‌های جهان،

بازیکنی است که در طول سال‌ها در تیم‌های بزرگ و معروفی نظیر مانچستر یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به تألق رسیده است. در سال 2021، رونالدو تصمیم گرفت به تیم النصر عربستان پیوسته و با انتقال خود به این تیم، برانگیزاننده‌ای برای هواداران النصر شد.

رونالدو با ورود به النصر، عملکرد بسیار قوی و خیره‌کننده‌ای داشته است. با توانایی‌ها و تکنیک‌های برتر خود، او توانسته است در بازی‌های مختلف تیم را به پیروزی هدایت کند و به خودش جایگاه برجسته‌ای در ترکیب النصر بسازد. به عنوان یک ستاره بزرگ، رونالدو توانسته است با گلزنی‌های خود تیم را به پیروزی‌های مهمی برساند و برای هواداران النصر شادی و خوشحالی به ارمغان آورد.

اما اخیراً رونالدو مصدوم شده است و این وضعیت موجب ایجاد نگرانی در میان هواداران النصر شده است. در دیدار با اخدود، رونالدو آسیب دیده و احتمال اینکه در دیدار بعدی تیم خود مقابل الهلال حاضر نباشد، وجود دارد. این خبر توسط روزنامه سعودی اسپورت با عنوان “وحشت در النصر به دلیل مصدومیت رونالدو” گزارش شده است.

بعدازظهر جمعه، در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ عربستان، الهلال و النصر در یک دربی بزرگ در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. این بازی بسیار مهم و حساس برای هر دو تیم است و تأثیر زیادی در رده‌بندی لیگ و جریان رقابت‌های فوتبال عربستان خواهد داشت. اما قبل از این بازی، النصر باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرسپولیس برود. با توجه به اهمیت این بازی برای النصری‌ها، احتمال زیادی وجود دارد که برخی از بازیکنان اصلی تیم در این بازی حاضر نباشند.

با توجه به شرایط مذکور، پیش‌بینی کردن نتیجه این دربی بزرگ و تأثیر غیاب رونالدو و سایر بازیکنان کلیدی بر مجموعه بازی‌های آتی النصر به عربستان است. با این حال، عملکرد النصر بدون رونالدو نیز بسیار مهم است و دیگر بازیکنان تیم تلاش خود را برای پیروزی خواهند کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.