نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه، به دلیل نگرانی خود درباره درز اطلاعات، مخالفت خود را با بحث و بررسی سیاست رژیم درباره لبنان اعلام کرد. رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو در نشست روز پنجشنبه کابینه، مخالفت خود را با بحث و بررسی سیاست رژیم در لبنان اعلام کرد. دلیل مخالفت نتانیاهو

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 1752
نتانیاها

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه کابینه، به دلیل نگرانی خود درباره درز اطلاعات، مخالفت خود را با بحث و بررسی سیاست رژیم درباره لبنان اعلام کرد. رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو در نشست روز پنجشنبه کابینه، مخالفت خود را با بحث و بررسی سیاست رژیم در لبنان اعلام کرد.

دلیل مخالفت نتانیاهو به این موضوع، نگرانی او از درز اطلاعات به بیرون از کابینه است.

در جلسه کابینه، تعدادی از وزرا موضوع لبنان و سؤالاتی درباره پاسخ ارتش رژیم صهیونیستی به حملات حزب الله در لبنان را مطرح کردند.

الی کوهن، وزیر انرژی رژیم صهیونیستی، گفت: “باید با جدیت بیشتری به حزب الله پاسخ بدهیم.”

نتانیاهو به فرد مقابل خود گفت که تا زمانی که در منطقه شمالی جنگی وجود ندارد، موضوع لبنان تنها در جلسات کابینه جنگ مطرح خواهد شد، زیرا هر چه در این مورد صحبت شود، اطلاعات به بیرون درز می‌کند.

در نشست روز پنجشنبه، دو عضو کابینه به نام‌های بنی گانتس و گادی آیزنکوت تهدید کردند که در صورتی که نتانیاهو بدون مشورت با آن‌ها اقدامات مهمی را ادامه دهد، کابینه جنگ را منحل خواهند کرد.

پرونده شهرک نشینان در مناطق شمالی اراضی اشغالی، به دلیل اختلافات بین ساکنان شهرک‌ها و مسئولان رژیم صهیونیستی، به وجود آمده است. شهرک نشینان خواستار ایجاد راهکاری توسط کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگشت ساکنان به خانه‌هایشان در شهرک‌های مرزی شده‌اند، زیرا وضعیت امنیتی در این مناطق غیرقابل قبول است.

از زمان عملیات “طوفان الاقصی” توسط حماس در برابر رژیم صهیونیستی و آغاز جنگ این رژیم در نواحی غزه، مرزهای لبنان و مناطق اشغالی به صحنه تبادل آتش بین حزب‌الله و ارتش این رژیم تبدیل شده است. حزب‌الله لبنان تأکید می‌کند که تا زمان پایان تجاوز به غزه، حملات خود را به مقرهای رژیم صهیونیستی در مرزها متوقف نخواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.