سردار شریف درباره مرهونیت ما به خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون صحبت کرد و گفت که حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از این امر ناراحت و عصبانی است. سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان،

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر : 1910
نقشه دشمن

سردار شریف درباره مرهونیت ما به خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون صحبت کرد و گفت که حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از این امر ناراحت و عصبانی است.

سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه

در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمان، درباره نزدیکی ماه مبارک رمضان و بسیج فلسطینی‌ها علیه اسرائیلی‌ها صحبت کرد. وی گفت: دشمنان در حال تلاش هستند تا با جریان‌سازی قوی بگویند که آمریکا به دنبال آتش‌بس است و ما به دنبال صلح و سازش هستیم، اما در واقعیت، آنها تمام آنچه را که در جنگ به دست نیاوردند را دنبال می‌کنند.

وی اشاره کرد که به گفته منابع خبری، در حدود چهار ماه است که کشتار مردم بیگناه صورت می‌گیرد و با انجام جنایت عظیم، فلسطینی‌ها قطعاً تحت فشار قرار خواهند گرفت. او پرسید چرا نسل‌کشی مسلمانان را انجام دادند و گفت که اسرائیل به طور واضح نسل‌کشی می‌کند و هیچ ابایی هم ندارد. سخنگوی سپاه پاسداران هشدار داد که صهیونیسم به شدت هراسان است و به ظاهر آنها اعتماد نکنید. او افزود: اگر همه ارتش‌های کشورهای اسلامی همراهی کنند، اسرائیل دیگر حیات ندارد.

سردار شریف تأکید کرد که نقش رسانه در آشنایی مردم با واقعیت رژیم غاصب صهیونیستی بسیار مهم است و اظهار داشت: در حدود پنج ماه است که صهیونیست‌ها در یک منطقه محدود زمین‌گیر شده‌اند.

سردار شریف در یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی تأکید کرد که امروز ما برکات اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت را می‌بینیم و واقعیت این است که صهیونیست‌ها دشمن واقعی بشریت هستند. وزیر دفاع آنها به طرز پررویی اعلام می‌کند که ما با موجودات وحشی روبه‌رو هستیم، در حالی که خودشان به وحشیانه‌ترین شیوه ممکن مردم را به خاک و خون می‌کشند.

وی اظهار داشت که در جنگ غزه، نفرت از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دنیا اوج گرفته است و بازنده اصلی این جنگ اسرائیل است. مردم فلسطین پیروز واقعی این جنگ هستند و امروز افکار عمومی جهان به حمایت از مردم مظلوم فلسطین متمرکز شده‌اند.

سخنگوی سپاه پاسداران به نتایجی که در صحنه یمن به دست آمده است، اشاره کرد و گفت که آنها از یک جنگ هفت ساله بیرون آمده و امروز انگلیس و آمریکا را در دریا زمین‌گیر کرده‌اند. این دستاوردها نشان می‌دهد که نظام اسلامی توانسته است از دست استکبار بیرون آید و مردم منطقه را آموخته است.

سردار شریف بیان کرد که در گام دوم انقلاب

به فضل الهی، شاهد رونق بیشتر ایران اسلامی خواهیم بود و دشمنان ما سرنگون شده و بی‌قرار خواهند شد. وی افزود که ملت ایران برای متوقف کردن تهدیدات و سرمایه‌گذاری دشمنان، پای کار بوده و با شکست دادن توطئه‌های آنها، دشمن را در برابر خود قرار داده است.

سردار شریف تأکید کرد که ما امروز به خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون مدیون هستیم. حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از این امر ناراحت و عصبانی است.

وی به طرح‌ریزی دشمنان اشاره کرد که قصد داشتند با شروع حرکت داعش، ایران را در ارتفاعات جاسوسان نابود کنند. اما در عملیاتی بیش از ۸۰ کماندوی سپاه ایران به شهادت رسیدند و امروز دداعش نابود شده است. شهید سلیمانی با افتخار این مسئله را برجسته کرده و دشمنان از این امر کینه ورزی می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران، با تأکید بر اینکه بمب‌گذاری در مراسم حاج قاسم سلیمانی و کشتن مردم، نشان از عصبانیت دشمن است که در ذلت و ضعف خود اقدام به این عمل کرد، اظهار داشت: ما با خانواده‌های شهدا همدردی می‌کنیم که با عملکرد و سخنان هوشمندانه خود، دشمن را در ترویج تروریسم پس از حادثه کرمان شکست دادند.

وی افزود که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام، ارزش نظام اسلامی را می‌شناسند و دشمن نمی‌تواند بر هوشمندی آنان غلبه کند. سردار شریف به تحولات بزرگی که در کشور رخ داده است اشاره کرد و گفت: در زمانی که فرزندانمان در جبهه‌های جنگ به شهادت می‌رسیدند و مردم آنان را تشییع می‌کردند، برخی در داخل کشور با دشمن همراهی می‌کردند، اما امروز ملت ایران پیروز و دشمن شکست خورده است.

سردار شریف به نزدیک شدن به سالگرد ۲۲ بهمن گذشته اشاره کرد و گفت: بعضی می‌گفتند مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید، اما امسال ما چهل و پنجمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتیم و دشمن اقرار کرد که اشتباه کرده‌ایم و هر اقدامی که علیه ایران انجام داده‌ایم، به تقویت انقلاب اسلامی ایران منجر شده است.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، گفت: امروز مردم کرمان به دلیل حضور حاج قاسم در این شهر، شرایط ویژه‌ای را تجربه می‌کنند و همه باید ارزش و افتخار این سردار بزرگ را بدانیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.