فرمانده انتظامی استان یزد درباره واقعه نزاع خیابانی شب گذشته در شهر میبد، اظهار داشت: قاتل جوان میبدی و همدستانش در کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شده‌اند. علی اکبر عزیزی، فرمانده انتظامی استان یزد، توضیح داد که درگیری پنجشنبه شب در خیابان خرمشهر میبد منجر به قتل یک جوان و مصدوم شدن یک جوان دیگر

تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
کد خبر : 1056
Meibod city in Yazd

فرمانده انتظامی استان یزد درباره واقعه نزاع خیابانی شب گذشته در شهر میبد، اظهار داشت: قاتل جوان میبدی و همدستانش در کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شده‌اند. علی اکبر عزیزی، فرمانده انتظامی استان یزد، توضیح داد که درگیری پنجشنبه شب در خیابان خرمشهر میبد منجر به قتل یک جوان و مصدوم شدن یک جوان دیگر شده است. او افزود که قاتل این جوان در مخفیگاه خود دستگیر شده و آلت قتل نیز از او کشف شده است. پس از قتل این جوان میبدی، برخی از مردم شهرستان با حضور در محل نماز جمعه، خواستار دستگیری و مجازت قاتل شدند.

واقعه سوزاندن شهر میبد در یزد به دلیل یک حادثه

شهر میبد در فاصله ۵۰ کیلومتری شهر یزد واقع شده است. برخی از خبرهای غیررسمی نشان می‌دهد که مردم خشمگین در شهر میبد به برخی از اتباع خارجی حمله کرده‌اند. اعلام شده است که تعداد کمی از مردم، اقامتگاه برخی از اتباع خارجی را به آتش کشیده‌اند. در جلسه شورای تامین که با حضور برخی از ساکنان میبد برگزار شده بود، فرماندار میبد اعلام کرد: فردی که درگیر نزاع شب گذشته بوده، در آزادشهر یزد دستگیر شده است.

سجادی پور، یکی از اعضای شورای تامین، تصریح کرد:

دولت، به عهده دارایی‌های معنوی است و طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین را در دستور کار قرار داده است. در این جلسه بیان شد که انتقال مهمانشهر در دستور کار قرار دارد و از اول مرداد ماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار اتباع غیرقانونی دستگیر شده و از کشور اخراج شده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.