سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ذر، در نشست خبری صبح امروز، درباره ترافیک دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تهران، تمهیداتی را بیان کرد. او اعلام کرد که همکارانش از صبح امروز در معابر اطراف ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند تا ترافیک را بهبود بخشند و مدیریت کنند. وی افزود که در حال

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر : 1988
پلیس

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور ذر، در نشست خبری صبح امروز، درباره ترافیک دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تهران، تمهیداتی را بیان کرد. او اعلام کرد که همکارانش از صبح امروز در معابر اطراف ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند و تلاش می‌کنند تا ترافیک را بهبود بخشند و مدیریت کنند.

وی افزود که در حال حاضر محدودیت ترافیک در اطراف ورزشگاه وجود ندارد، اما در صورت لزوم ممکن است محدودیت‌های موقتی برای تردد اعمال شود. همچنین، تدابیر امنیتی پلیس راهور تهران بزرگ تا پایان دیدار و تخلیه کامل مردم ادامه خواهد داشت.

موسوی‌پور به تشریح تمهیدات پلیس برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال در بهشت‌زهرا و معابر وصل به آن پرداخت. او اعلام کرد که همکارانش در پلیس راهور از ساعت چهار صبح پنج‌شنبه در معابر وصل به بهشت‌زهرا حاضر خواهند شد و درهای بهشت‌زهرا نیز در همان ساعت باز خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود:

همچنین، بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، بهشت‌زهرا شبانه‌روزی فعال خواهد بود. لذا از هموطنان عزیز می‌خواهم که در ابتدا زمان سفر خود را مدیریت کنند و در ثانیا، با توجه به قرارگیری قبور عزیزان خود، مسیر مناسب و دریچه ورود به بهشت زهرا را انتخاب کنند.

وی افزود: تاکنون تصمیمی برای انسداد مسیر و اعمال محدودیت‌های اتخاذ نشده است، اما ممکن است در داخل بخش‌ها و برخی از معابر، به صورت موقتی محدودیت‌هایی برای روانسازی ترافیک ایجاد شود.

موسوی‌پور ادامه داد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و توصیه به استفاده از حمل و نقل عمومی، به ویژه مترو، در این ایام باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین اعلام کرد که در طول روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال، محدودیت تردد خودروهای سنگین در بزرگراه شهید هاشمی و جاده قدیم و معابر اطراف بهشت زهرا اعمال خواهد شد و از شهروندان تقاضا دارد که زمان سفر خود را مدیریت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.