معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، درباره دشمنان اظهار داشت: بعد از ۴۵ سال، دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند. سردار سرتیپ دوم یدالله جوانی، معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در برنامه “جوان ایرانی سلام” رادیو جوان، اظهار کرد: سپاه پاسداران

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر : 1756
سپاه پاسداران

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه، درباره دشمنان اظهار داشت: بعد از ۴۵ سال، دشمنان ما دیگر توان آمدن به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند.

سردار سرتیپ دوم یدالله جوانی، معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در برنامه “جوان ایرانی سلام” رادیو جوان، اظهار کرد: سپاه پاسداران در زمان انقلاب اسلامی تأسیس شد تا با تمام توان خود در هر زمینه و حوزه‌ای، برای حفظ و پاسداری از انقلاب اسلامی وارد عمل شود. هدف ما این است که با همکاری ملت و مردم، پرچمی که حضرت امام خمینی (ره) به اهتزاز درآوردند، هر چه سریعتر به دست صاحب اصلی، آقا امام زمان (عج) سپرده شود.

وی اظهار می‌کند: سپاه پاسداران، در تمام حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی، از انقلاب اسلامی حمایت می‌کند و در پیروی از رویکردی است که امام حسین (ع) و پیامبر اسلام (ص) معرفی کرده‌اند: “حسین از من است و من از حسینم”، به این معنا که دین من با حسین ثابت و پایدار می‌ماند.

سردار جوانی درباره سپاه اظهار می‌کند:

سپاه پاسداران، به عنوان یک نیروی رسالت‌محور، بر اساس این اصل فعالیت می‌کند. همانطور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود”. فعالیت سپاه تنها در حوزه نظامی محدود نمی‌شود، بلکه بر اساس نیازهای مختلف حوزه‌های مختلفی که نیازمند حفاظت از انقلاب هستند، وارد عمل می‌شود. اعضای سپاه، از سرداران تا نیروهای تشکیل دهنده آن، باید دارای آگاهی، بصیرت و شناخت مناسبی باشند. آنها باید شرایط، روند رویدادها و دشمن را به خوبی شناسایی کنند و همواره آماده باشند.

وی به وظایف معاونت سیاسی ارجاع داد و اظهار کرد:

یکی از وظایف اصلی معاونت سیاسی، رصد و اطلاع‌رسانی از تحولات در سطح ملی، بین‌المللی و منطقه‌ای است و ارائه تحلیل درست، به موقع و به‌روز. زیرا برای حفظ پایداری، بصیرت لازم است و نسبت به مسائل، شناخت درست و واقعی داشته باشیم و توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را شناسایی کنیم، به‌ویژه زمانی که دشمن به جنگ شناختی و جنگ نرم متوجه می‌شود. در طول این سال‌ها، با فتنه‌های داخلی مواجه شده‌ایم. یکی از بزرگترین فتنه‌ها در سال ۸۸ رخ داد که برخی افراد با هدف تخریب انقلاب، طرح دشمن را به اجرا درآوردند و به‌صورت مستقیم به نظام حمله کردند. در نهایت، وظیفه اصلی و ماموریت معاونت سیاسی در سپاه، آگاهی‌بخشی، افزایش بصیرت و اجرای آنچه که به عنوان “جهاد تبیین” تحت عنوان حضرت آقا بیان شده است، می‌باشد.

معاون سیاسی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان تأکید کرد:

جهاد تبیین به معنای مقابله با تحریف‌ها، انحرافات و آگاهی‌بخشی از طریق ارائه روایت درست از پدیده‌ها و وقایع است. دشمن با استفاده از روایت نادرست، قصد دارد در جبهه حق و در میان ملت ما تردید ایجاد کند. به عنوان مثال، در جنگ صفین که نبردی بین امام علی (ع) و معاویه بود، در حین جنگ، سپاه معاویه که در آستانه شکست بود، قرآن را بر نیزه‌ها قرار دادند و به این ترتیب برخی از سپاهیان امام علی (ع) از ادامه جنگ منصرف شدند و فریب خوردند. به همین دلیل، پس از ۴۵ سال، دشمنان ما دیگر توانایی ورود به میدان برای جنگ نظامی با ما را ندارند. بنابراین، ملت بزرگ و عزیز ایران از یک قدرت دفاعی قوی برخوردار هستند و دشمن می‌داند که اگر بزند، به شدت جواب خواهد گرفت.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.