در گردهمایی چهاردهمین دوره رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور با عنوان “آینده شعب در نظام بانکی” که توسط موسسه آموزش عالی بانکداری ایران برگزار شد، پنج رئیس شعبه برتر بانک سرمایه تقدیر شدند. این مراسم با حضور رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری ایران، مدیران بانک مرکزی، سید حسین رضوی نائینی، قائم مقام مدیرعامل و عضو

تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر : 1737
بانک

در گردهمایی چهاردهمین دوره رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور با عنوان “آینده شعب در نظام بانکی” که توسط موسسه آموزش عالی بانکداری ایران برگزار شد، پنج رئیس شعبه برتر بانک سرمایه تقدیر شدند.

این مراسم با حضور رئیس موسسه آموزش عالی بانکداری ایران، مدیران بانک مرکزی، سید حسین رضوی نائینی، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بانک سرمایه، بهزاد گل‌دوست، معاون بانکی مدیرعامل و عضو هیات عامل، و جمعی از رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور در تاریخ 26 بهمن ماه 1402 در سالن باغ موزه بانک مرکزی برگزار شد. در این مراسم، پنج رئیس شعبه برتر بانک سرمایه به افتخارات خود توجه و با اهدای لوح تقدیر، تندیس ویژه گردهمایی و پاداش، تقدیر شدند. نام این پنج رئیس شعبه موفق به شرح زیر است:

در رده‌بندی گردهمایی رؤسای موفق شعب بانک‌های کشور، رتبه‌ها به شرح زیر است:

۱. محمد سواره: رئیس شعبه مهاباد (منطقه چهار شمالغرب کشور)
۲. عیسی نامدارپور: رئیس شعبه بوشهر (منطقه شش جنوب کشور)
۳. مهدی جهانبخش پورجباری: رئیس شعبه شمس آبادی اصفهان (منطقه پنج مرکزیت اصفهان)
۴. نرگس پور مقدم: رئیس شعبه امام رضای مشهد (منطقه سه شرق کشور)
۵. حامد ملکان: رئیس شعبه آصف (منطقه دو غرب تهران و استان البرز)

مراسم “گردهمایی رؤسای موفق بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور”

با توجه به نقش بسیار مهمی که رؤسای موفق شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها و اهداف عملیاتی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری در راستای تحقق اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی دارند، سالانه توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار می‌شود. این گردهمایی هدف انتقال تجربیات و مهارت‌های علمی رؤسای شعب را داراست و همچنین به منظور قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به عنوان دارایی ارزشمند آنها برگزار می‌شود.

علاوه بر این، تقویت مهارت‌های لازم برای رؤسای شعبه و ایجاد فرصتی برای بحث و تبادل نظر بین آنها نیز از اهداف دیگری است که از طریق برگزاری این گردهمایی پیگیری می‌شود. به این مناسبت، اداره روابط عمومی با تبریک و تهنیت به این همکاران عزیز، برای آنان موفقیت و سربلندی را از خداوند مسئلت می‌کند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.