فرمانده جانشین نیروی سنتکام تأیید کرد که مواجهه با نیروهای یمنی در دریای سرخ، بزرگترین نبرد دریایی نیروهای آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم است. به گفته یک مقام نظامی آمریکایی، توان نیروهای یمنی برای به چالش کشیدن توان دریایی آمریکا به ارمغان آمده است. با توجه به این گزارش، جانشین فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کد خبر : 1774
جنگ

فرمانده جانشین نیروی سنتکام تأیید کرد که مواجهه با نیروهای یمنی در دریای سرخ، بزرگترین نبرد دریایی نیروهای آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم است. به گفته یک مقام نظامی آمریکایی، توان نیروهای یمنی برای به چالش کشیدن توان دریایی آمریکا به ارمغان آمده است.

با توجه به این گزارش، جانشین فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) تأیید کرد که:

مواجهه با نیروهای یمنی در دریای سرخ، به عنوان بزرگترین نبرد دریایی نیروهای آمریکایی پس از جنگ جهانی دوم شناخته می‌شود.

“برد کوپر” همچنین اظهار داشت: به نظر می‌رسد برای پیدا کردن وقوع مشابه این نبردها، ما باید به دوران جنگ جهانی دوم بازگردیم، زمانی که کشتی‌ها در حال جنگیدن بودند.

او همچنین افزود که آمریکا هفت هزار نیرو را به دریای سرخ اعزام کرده است تا با نیروهای یمنی مقابله کند.

نیروهای یمنی اعلام کرده‌اند که در اتخاذ اقدامات نظامی مناسب و انجام عملیات ضد تمام اهداف دشمنان، به منظور دفاع از یمن و حمایت از ملت فلسطین، هیچ تردیدی ندارند و در مواضع خود تأکید می‌کنند.

اقدامات نظامی مناسبی که توسط نیروهای یمنی انجام می‌شود، شامل موارد زیر می‌تواند باشد:

  • مقابله با اهداف خصمانه: نیروهای یمنی تلاش می‌کنند تا عملیاتی را برای مقابله با اهداف دشمنان خود انجام دهند. این شامل حملات به نیروها، تجهیزات و تأسیسات دشمن است.
  • عملیات ضد تمام اهداف: نیروهای یمنی سعی می‌کنند تمام اهداف مرتبط با دشمن را هدف قرار دهند و در برابر آنها عملیات‌های ضد تمام اهداف را اجرا کنند، از جمله حملات هوایی، حملات موشکی و عملیات رزمی.
  • دفاع از یمن: نیروهای یمنی تلاش می‌کنند تا از تهاجم دشمنان به سمت یمن جلوگیری کنند و مناطق خود را در برابر تهدیدات حفظ کنند. این شامل پاسخگویی به تهاجمات دشمن، تقویت نقاط دفاعی و اتخاذ اقدامات لازم جهت حفظ امنیت و حریم خصوصی یمن است.
  • حمایت از ملت فلسطین: نیروهای یمنی در حمایت از ملت فلسطین و مواضع آن‌ها قرار می‌گیرند. این شامل ارائه حمایت سیاسی، اقتصادی و نظامی به فلسطینی‌ها و نقض سیاست‌های دشمنان فلسطین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.