لوگان هالادی با بدل‌کاری خود در فیلم جدید رایان گاسلینگ، رکورد جهانی گینس را به دست آورد و برای نخستین بار موفق شد اتومبیلی را ۸ دور و نیم در هوا معلق کند. در یک مراسم برگزار شده برای معرفی این فیلم، رایان گاسلینگ به جامعه بدل‌کاری ادای احترام کرد و از دستاورد بدل‌کاری لوگان

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر : 2014
لوگان هالادی

لوگان هالادی با بدل‌کاری خود در فیلم جدید رایان گاسلینگ، رکورد جهانی گینس را به دست آورد و برای نخستین بار موفق شد اتومبیلی را ۸ دور و نیم در هوا معلق کند.

در یک مراسم برگزار شده برای معرفی این فیلم، رایان گاسلینگ به جامعه بدل‌کاری ادای احترام کرد و از دستاورد بدل‌کاری لوگان هالادی در نقش خود در این فیلم خبر داد.

گاسلینگ به حضاری که حاضر بودند، گفت: “یک آقایی وجود دارد که مرا با ماشین به هوا پرت می‌کند و آن آقا لوگان هالادی است. او توانست در فیلم ‘مرد پاییز’ اتومبیلی را در هوا به ارتفاع ۸ دور و نیم معلق کند که این یک رکورد جهانی است.”

این بازیگر توضیح داد که تمرکز بر بدل‌کاری، چیزی است که فیلم “مرد پاییز” را منحصر به فرد می‌سازد. در هیچ فیلم دیگری شاهد چنین نمایشی نمی‌باشیم. اما در این فیلم، ما آن را مشاهده می‌کنیم.

همچنین، او در مورد عدم شناخت به درستی از کمکی که بدل‌کاران در سینما انجام می‌دهند و تأثیر آن بر بهترین لحظات فیلم، به ویژه بهترین لحظات فیلم‌هایی که ما علاقه‌مند به آن‌ها هستیم، صحبت کرد.

حاضران در این مراسم، که اغلب از رسانه‌ها و بازیگران بدل‌کاری تشکیل شده بودند، به تشویق گاسلینگ اختصاص داده شده و سپس فیلم کوتاه مربوط به عملکرد او را تماشا کردند.

فیلم “مرد پاییز” توسط کارگردانی به نام دیوید لیچ ساخته شده است که با بدل‌کاری به شهرت رسیده است. بازیگرانی همچون امیلی بلانت، وینستون دوک، هانا وادینگهام و استفانی هسو نیز در این فیلم حضور دارند.

لوگان هالادی برای این صحنه بدل‌کاری، از یک جیپ گرند چروکی اصلاح شده با بدنه فایبرگلاس استفاده کرده و رکورد قبلی را که متعلق به بدل‌کار آدام کرلی در فیلم “کازینو رویال” در سال ۲۰۰۶ بود و با اتومبیلش ۷ بار معلق شد، شکست.

دیوید لیچ در همکاری با شرکت “۸۷ شمالی”، کمپانی معروفی است که در ساخت فیلم‌های اکشن با کیفیت بالا مانند “بلوند اتمی” و “قطار اکسپرس” شهرت دارد.

فیلم “مرد پاییز” یا همچنین به نام “بلاگردان”، با الهام از یک سریال تلویزیونی محبوب دهه ۱۹۸۰ با همین نام ساخته شده است. در این فیلم، گاسلینگ در نقش بدل‌کاری کلت سیورز بازی می‌کند که در آن، با بلانت که نقش کارگردان تازه واردی را بازی می‌کند و قصد دارد با یک فیلم علمی تخیلی چند میلیون دلاری به موفقیت دست یابد، در برابر دوربین قرار می‌گیرند.

گاسلینگ همچنین توضیح داد: در طول زندگی‌ام، همواره با بدل‌کارانی همراه بوده‌ام و تحسین‌برانگیز است که آنها به عنوان پویایی‌بخش صحنه به‌محض پایان فیلمبرداری وارد می‌شوند، همه کارهای هیجان‌انگیز را انجام می‌دهند، همه چیز را به خطر می‌اندازند و سپس در سایه‌ها ناپدید می‌شوند، در حالی که ما همگی سعی می‌کنیم به‌طور مجازی ادعا کنیم که هرگز حضوری نداشتند. در صحنه فیلمبرداری، هر شخصی ارزش و اهمیت دارد، اما به‌نظر می‌رسد که این اعتبار به درستی به آنها تعلق نمی‌گیرد.

وی افزود: برای ساخت فیلم “مرد پاییز”، به هشت بازیگر بدل‌کار نیاز بود. اوقاتی بود که به خودم می‌گفتم باید فیلمی بسازم یا اقدامی را انجام دهم؟ هر فرد مهارت خاص خود را داشت. مشابه “انتقام‌جویان” یا مواردی شبیه به این. در واقع، اگر به رزومه‌های آنها نگاهی بیندازید، احتمالاً بسیاری از آنها واقعیتاً “انتقام‌جویان” بودند.

گاسلینگ با تأکید خاصی افزود: افتخار دارم که بخشی از این فیلم و کار آنها باشم. از زمانی که به این حرفه روی آوردم، از تجربه و کمک آنها بهره‌برداری کرده‌ام، بنابراین سعی می‌کنم در این فیلم بخشی از داستان و شغلشان را به انعکاس درآورم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.