تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مربی برزیلی “اوسمار ویه را” در دوران هدایت، نشان داده است که در زمینه گلزنی به عملکرد خوبی دست یافته است. بعد از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و استعفای یحیی گل محمدی از سمت مربیگری تیم، تصمیم گرفته شد “اوسمار ویه را” به عنوان دستیار گل محمدی

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 1932
بازیکن پرسپلیس

تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مربی برزیلی “اوسمار ویه را” در دوران هدایت، نشان داده است که در زمینه گلزنی به عملکرد خوبی دست یافته است.

بعد از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر و استعفای یحیی گل محمدی از سمت مربیگری تیم، تصمیم گرفته شد “اوسمار ویه را” به عنوان دستیار گل محمدی در تیم پرسپولیس جایگزین او شود و به چالش جدیدی در دوران مربیگری خود بپردازد.

تاکنون، تحت هدایت اوسمار، پرسپولیس در ۳ دیدار لیگ برتر و یک بازی جام حذفی شرکت کرده است و نتیجه آن ۳ برد و ۱ شکست بوده است. یکی از بازیکنانی که تحت هدایت اوسمار عملکرد خوبی داشته است، مهدی ترابی است.

ترابی در دیدار با تراکتور برای اولین بار در این فصل توانست گلی را به ثمر برساند و در شب دوشنبه ۱۴ اسفند نیز، در مقابل تیم نفت و گاز گچساران، گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر برساند. بنابراین، در کلیه ۴ بازی تحت هدایت اوسمار، ترابی به ۲ گل دست یافته است.

علاوه بر این، ترابی در این فصل و در رقابت‌های لیگ برتر، یک پاس گل نیز به هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است. در هفته نوزدهم لیگ برتر، پرسپولیس باید در روز جمعه ۱۸ اسفند به مصاف فولاد خوزستان برود و منتظریم ببینیم آیا ترابی در این بازی نیز موفق به گلزنی برای تیم خود خواهد شد یا خیر. این دیدار ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.