فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: در این زمان، هیمنهٔ رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری شکسته شده است و افتخار و بی‌محتوایی آن در دنیا از بین رفت. به گزارشی از شیراز توسط خبرنگار شمانیوز، سردار یدالله بوعلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با اشاره به پذیرش موقت آتش‌بس

تاریخ انتشار : شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 1022
mobilization

فرمانده سپاه فجر فارس اعلام کرد: در این زمان، هیمنهٔ رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری شکسته شده است و افتخار و بی‌محتوایی آن در دنیا از بین رفت. به گزارشی از شیراز توسط خبرنگار شمانیوز، سردار یدالله بوعلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز، با اشاره به پذیرش موقت آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بدون شک، اگر اسرائیل حتی یک درصد امید به پیروزی در غزه داشت، غیرممکن بود که این آتش‌بس را بپذیرد.

وی افزود: اما امروز، با احساس ناتوانی و شکست، این آتش‌بس را می‌پذیرد؛ زیرا راهی جز این نمی‌باشد و این رژیم دچار شکست شده است و هیچ وسیله‌ای برای خودداری ندارد.

سخنان اصلی فرمانده سپاه فجر فارس به شرح زیر است:

فرمانده سپاه فجر فارس اظهار داشت که امروز با دشمنی به نام صهیونیست مواجه هستیم، که به ظاهر متمرکز در فلسطین اشغالی قرار دارد، اما این تفکر در سراسر جهان پراکنده شده است و نماد آن نیز در آمریکا قرار دارد.

وی تاکید کرد که اگر بخواهیم از یک دولت خالص صهیونیستی صحبت کنیم، اول باید دولت آمریکا را نام ببریم و سپس نام رژیم اشغالگر را بیاوریم، زیرا این تفکر از آمریکا شکل گرفته است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود که صهیونیست‌ها که امروز فلسطین را اشغال کرده‌اند، براساس یک تفکر افراطی مذهبی عمل می‌کنند، در حالی که خودشان به دیگران تشویق به دین گریزی می‌کنند. آن‌ها به وسیلهٔ اعتقادات افراطی مذهبی خود، حکومت خود را مدیریت و قدرت را به کار می‌برند.

وی اشاره کرد که در طول ۲۴۷ سال تاریخ آمریکا،

این کشور در ۲۲۲ سال خود در جنگ با کشورهای مختلف بوده و تنها در قرن اخیر به صدها کشور تجاوز و حمله کرده و به جمهوری اسلامی اتهاماتی از قبیل دخالت در امور دیگر کشورها می‌زند.

درباره حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و حمله به برج‌های دوقلوی مراکز تجارت جهانی، وی اظهار کرد که بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بی گناه در افغانستان، عراق و سوریه به بهانهٔ آن حمله به خاک و خون کشته شده‌اند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به آمادگی بسیج برای خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها، تاکید کرد که بسیج همواره در زمینه دفاع سخت و نظامی، دفاع نرم و جنگ نرم، و همچنین در عرصه‌های علم و دانش، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، حضور قوی و مؤثر داشته و به خدمت مردم، کشور و نظام می‌پرداخته است.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد که در استان فارس،

بسیج به عنوان پایگاه‌های مقاومت، گردان‌ها و گروه‌های جهادی فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته است با اثبات قدرت و باور خود در عرصه‌های مختلف، به خصوص در فرهنگ، نقش مهمی را ایفا کند.

وی افزود: بسیج نه تنها در زمینه‌های نظامی و دفاعی فعالیت می‌کند، بلکه در بحث‌های اجتماعی نیز فعال است و در زمینه‌های مشاوره، کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش، توانمندسازی و کمک به مبتلایان به اعتیاد، اقداماتی انجام می‌دهد. به عنوان مثال، مرکزی تحت عنوان مرکز تحت مداوا و آموزش، با رویکردی جدید راه اندازی شده است و تاکنون بیش از یک هزار نفر در این مرکز تحت درمان و آموزش قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه یاری به مردم، بسیج نقش بسزایی دارد و در استان فارس، در سه قرارگاه محرومیت زدایی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند و درخشش خود را به نمایش می‌گذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.